Apa yang Ditutup dalam Konversi Times (4.díl) - Model kuno pesawat dan pesawat terbang dari Amerika Selatan

16 01. 05. 2017
Konferensi internasional eksopolitik, sejarah, dan spiritualitas ke-6

Na celém světě nacházíme různá vyobrazení létajících strojů, či přímo modely moderních letadel. A můžeme si dokonce přečíst ve starých eposech a knihách o putování vzduchem…
Už v etiopské svaté knize Kebra Negest v kapitole 30, 52, 58, 94 najdeme krásný příklad cestování po obloze nebeským vozem. Král Šalamoun od  svých předku zdědil tento vzdušný dopravní prostředek a pilně ho využíval. V této knize se píše, že za jeden den urazili trasu tří měsíčního pochodu. Přitom mezi Jeruzalémem a Šrínagalem se rozprostírá téměř 4000km vzdušné vzdálenosti.
Pokud bychom uměli Sanskrt, přečetli bychom si v Jajurvédě, Rámajáně, Mahábhárátě či v jiné klasické indické literatuře o mechanickém přístroji jménem Jantr. Nejméně 20 pasáží Rgvédy (1028 hymnů na bóhy) se vztahuje k tomuto vzdušnému dopravnímu prostředku Ašvinů (božská dvojčata). Tento stroj je tří-patrový, má trojúhelníkový půdorys a je zobrazován na třech kolech. Celá aparatura pojme tři cestující a je vyrobena ze zlata, stříbra a železa. Že má dvě křídla je skoro samozřejmost.
V roce 1875 byla objevena sbírka záznamů moudrého Bhárádváje pod jménem Vimanika Šástra. V těchto textech se pojednává o velikosti a nejdůležitějších častech různých leteckých strojů. Dovídáme se, jak se řídili, jak se ochraňují před bouřemi a blesky, jak se nouzově přistává, anebo jak se pohon převádí na sluneční energii, aby se ušetřilo palivo.
Popisy těchto strojů jsou velmi přesné. Nesnáz pro nás je, že v těchto textech uvádějí autoři, či autor různé kovy, či slitiny, které není možné přeložit. Netušíme, co pod těmito názvy naši staroindičtí předkové chápali.
Ve Vimanice Šástře jsou popsány čtyři hlavní typy Vímanů – Rukma, Sundára, Tripůra a Sakůra. Tyto čtyři hlavní typy se pak rozdělovaly na 113 různých variant. V Amaranganasůtratháře je dokonce zmíněná otázka vztlaku, kontroly a pohonné látky tohoto povětroně. Bohužel nevíme, co znamená pojem rasa. Ta se z rtutí používala k pohonu.
Také se v tomto spise dovídáme o umístění a způsobu fungování kolektoru na sluneční energii. Konkrétně to znamenalo, že se muselo z určitého druhu skla, které pohlcovalo sluneční paprsky, vyrobit osm trubic.
Tak co si o tom myslíte, vážení čtenáři. Že by to byl jen druh staroindického pokusu o sci-fi? Nebo nám moudrý Bhájávára popisuje holou, pro některé nepřípustnou skutečnost? A pokud se přikloníme k druhé, mnohem pravděpodobnější variantě, vyvstává otázka, kolik že dalších důkazů je pro představitele dnešní vědy potřeba, aby uznali, že se v závojích času skrývají celé myriády nevysvětlitelného.
Podívejme se tedy na „zlatá letadla“ z Kolumbie. Spíše než hmyz, či amulety – jak tyto artefakty popisují archeologové – připomínají modely raketoplánů. Tyto 2-3 cm velké exponáty najdeme nejen ve soukromých sbírkách, ale i v Brémském zámořském muzeu, v etnologickém muzeu v Berlíně, či v Museu del Óro v Bogotě. Staří těchto exponátů se odhaduje na 1500 let.
Proč to nemůže být moucha, nebo hmyz? Hmyz nemá nosné plochy deltovitého tvaru. Jejich křídla jsou posazená zhora a ne zdola. Hmyz a mouchy také nejsou vybaveny vertikální ocasní směrovkou.
Tým vedený dr. Algundem Eenboomem a důstojníkem německého letectva Peterem Beltingem zhotovili modely v měřítku 16:1. Během praktických zkoušek prokázali mimořádně dobré letové vlastnosti!
V aerodynamickém tunelu Leteckého a vesmírného ústavu v New Yorku se testovali tyto zlaté modely také – a závěr? Parametry jsou srovnatelné s moderními letadly…
Na území dnešního Ekvádoru byly prováděny archeologické vykopávky v oblasti Esmeraldas. Na pohřebištích z La Tolity nalezli výzkumníci i předmět, který je dnes veden v katalogu pod číslem 25 a doplněn názvem Figuéra Anthropozoomorpha.
Když se pořádně podíváme na tento hlíněný výtvor neznámé kultury, vidíme spíše technický výrobek. Vypadá jako zmenšený model moderního tryskového letadla. Na spodní části objektu je umístěn malý stator, který umožňuje vznášení. Exponát je stejně jako ostatní nálezy z Esmelráldas z vypálené hlíny. Je dlouhý asi 8cm. Nápadné jsou aerodynamické linie trupu a výrazná křídla tvaru delta. V přední třetině trupu můžeme rozeznat stylizovanou kabinu. Směrem dozadu od kokpitu jsou realisticky ztvárněná nasávací hrdla motoru.
Podobnou konstrukci mají moderní stíhačky Saab Vikken ze Švédska, či americké bombardéry Stealth. Zadní část trupu vybíhá do tvaru charakteristického pro dvojité tryskové motory. Téměř stejnou záď nalezneme na Ruských stíhačkách SU-27. Jenže tento model z La Tolity je asi 1200 let starý!
Všimněte si, že schválně uvádím podrobnosti a detaily. Proč? Abyste si mohli případně ověřit, že autor si tyto informace, fakta a důkazy „necucá z prstu“. I vy si můžete zjistit, když do těchto lokalit půjdete, či poletíte, že je to holý fakt.
A na úplný závěr ještě pár slov do diskuze – nevidíme náhodou jen malé fragmenty úžasných znalostí dřívější civilizace, která v mnoha ohledech překonávala naši úroveň?!

Apa yang tersembunyi dalam balapan waktu

Lebih banyak bagian dari seri