Six Fingers Giants dan Gods of Atlantis (Episode 2)

21. 04. 2020
Konferensi internasional eksopolitik, sejarah, dan spiritualitas ke-6

V Platónově Symposiu (189-190 AD) poukazuje Aristophanes na starověký mýtus o androgynovi, podle kterého nebyla naše původní přirozenost taková, jaká je dnes. Když byl androgyn rozdělen na dvě části, byla tak stvořena dvě odlišná pohlaví – mužské a ženské. Platón je znám svými díly Timaios a Kritias, ve kterých popisuje Atlantidu i velkou potopu, která ji zničila, ale mnohem méně je známo, že věděl i o starobylých androgynních bytostech. Známý výrok Alfreda Northa Whiteheada zní: „Západní filosofie je řada poznámek pod čarou k Platónově dílu.‟ Tento fakt přijímáme, ale zároveň ho ignorujeme, když píše na téma pro vědu nepředstavitelné?

Platón a Aristoteles v Athénské škole, freska, Raffael Santi 1509-1511

Filón Alexandrijský (první století n. l.) rovněž převzal Platónovu dualistickou koncepci stvoření. Do seznamu těch, kteří ji také převzali přidejte Bérosse, Midraš, Gnostiky a celou řadu dalších pramenů včetně těch už zmíněných. Johannes Richter ve své knize The Sky God Dyaeus (Bůh nebes Dyaeus) uvádí neuvěřitelné tvrzení, že v dávné minulosti existovalo celosvětové náboženství uctívající androgynní božstvo. Píše: „je těžké uvěřit tomu, že už před 20 000 lety lidé uctívali jediné androgynní božstvo, ale paleolitické sošky hovoří celkem jasně. Bylo nalezeno značné množství vícehlavých soch a jedna z nejstarších soch s těmito znaky vyrobená z mamutoviny byla nalezena v Gargarionu na Ukrajině a je údajně 22 000 let stará.‟

22,000 let stará dvouhlavá androgynní soška z Gargarionu na Ukraině. Zdroj: Joannes Richter, The Sky God Dyaeus

Některá z velkého množství androgynních božstev nacházejících se v různých kulturách po celém světě jsou Adam Kadmon (Židé), Agdistis/Agditis (Frýgové v Anatolii), Agni (Hinduisté), Angamunggi (Australští Aboridžinci), Ardhanari/Ardhanarišvára (Hinduisté), Araiti (Íránci), Asgaya Gigagei (Čerokíové), Aton (Egypťané), Awonawilona (Zuni), Da (Dahomejci), Deva (Indonésané), Eros (Řekové), Fro Ing / Ingwaz (Norové), Galatura/Kurgarra (Sumerové), Gran‘ Silibo / Silibo-Gweto (Vodunové), Gwydion (Keltové), Inari (Šintoisté), In P’en (Guatemalané), Kahukura (Novozélandští Maorové), Lan Zai Gui (Taoisté), Labarindaja (Australští Aboridžinci), Mahatala-Jata (obyvatelé Bornea), Malimeihevao (Polynésané), Mwari (Rhodésané v Zimbabwe), Nenechen (Čilané), Nous (Gnostikové), Virakoča (Inkové).

Platónův původní androgynní člověk. Androgyn, detail na starověké řecké amfoře.

Měli bychom přijmout fakt, že všechny tyto kultury, někdy izolované na vzdálených ostrovech, které vytvořili stejnou tradici starobylého androgynního božstva stejně tak, jako vytvořili tradici ztraceného kontinentu, velké potopy, obrů a lidí se šesti prsty pouze jako shodu náhod?

Co se nachází v tajemných taškách

Další pozoruhodný aspekt této záhady je, že jsou mnozí z těchto androgynních božských stvořitelů po celém světě vyobrazeni s podivnými taškami v ruce. Graham Hancock, autor knihy Fingerprints of The Gods, objasnil možný přenos technologií od těch, kteří přežili dávné kataklyzma a zdůraznil, že tito nositelé umění, vědy a civilizace obvykle nesou tašku. Mnohé teorie se pokouší vysvětlit, kým tyto bytosti jsou, je však známo, že se s nimi můžeme setkat všude po světě a že jsou spojováni s androgynními nadpřirozenými bytostmi, které přežily potopení kontinentu. Takže, kdo byly tyto bytosti a odkud přišly?

Androgynní babylonské božstvo Oannes v podobě člověka-ryby nesoucí tašku.

Podívejme se na některé z těchto božstev, která se objevila po potopě světa. Oannes byl androgynní babylonské božstvo v podobě člověka a ryby a v rukách nesl tašku. Faktem je, že v knize ‘The Babylonian Expedition of the University of Pennsylvania, Series A: Cuneiform Texts’ uvádí H. V. Hilprecht tvrzení podstatné pro pochopení této bytosti: „Tato androgynní povaha, tato schopnost počít ze sebe sama, svého vlastního já, tato soběstačnost je vlastní všem a každému bohu Sumerů. Všichni sumerští bohové jsou androgynní.‟

Za oceánem, v Mexiku, je v Olmécké lokalitě La Venta (1800 př. n. l.) vyobrazen Quetzalcoatl, polobožský potomek androgynní bytosti zvané Ometeotl, nesoucí v ruce tašku. Legendární Virakoča, další androgynní božstvo, je znám díky svému působení v Jižní Americe v době po potopě světa. Často je zobrazován jako vousatý obr, který přicestoval ze ztraceného kontinentu v Atlantském oceánu a šířil vyspělé a pokročilé vědění. Z podivného důvodu je nazýván „mořskou pěnou‟ právě tak jako byl legendární Cuchullain v Irsku. O Cuchulainovi se říkalo, že měl sedm prstů na nohou i rukou (tato informace se nachází i na anglické Wikipedii) a že přišel ze ztracené říše uprostřed Atlantiku. Byly obě tyto nadpřirozené bytosti nazývany mořskou pěnou proto, že měli k dispozici pokročilé námořní plavidlo, které vzbuzovalo v původních obyvatelích údiv? Kudy kráčely tyto bytosti tam se náhle objevovaly pokročilé civilizace a složité stavby z kamene. V Jižní Americe, Sumeru a Egyptě se náhle objevily jedny z nejúchvatnějších a nejkomplexnějších civilizací. O androgynním Thovtovi se v obsáhlé literatuře esoterických společností píše, že pocházel z Atlantidy a byl znám také jako Hermes Trismegistos. Slovo hermafrodit vzniklo spojením jmen řeckých bohů Herma a Afrodity.

Androgynní polobůh Quetzalcoatl, potomek androgynního Ometeotla, nesoucí tašku na reliéfu z olmécké lokality La Venta, 1800 př. n. l.

Dalším důkazem složitosti starověké Sumerské kultury je jeden nedávný objev. Jak uveřejnil Guardian 24.8.2017, byla týmem ze Sydney po téměř 100 letech konečně rozluštěna babylonská tabulka. V článku je uvedeno:

„Matematikové se téměř sto let dohadovali nad interpretací tabulky známé jako Plimpton 322, tedy od doby, kdy ji Newyorský vydavatel George Plimpton ve 30. letech odkázal do sbírek Columbia University. Zakoupil ji od Edgara Bankse, diplomata, obchodníka se starožitnostmi a okázalého amatérského archeologa, který byl údajně předlohou pro Indiana Jonese – jeho činnost zahrnovala výstup na horu Ararat a neúspěšný pokus nalézt Noemovu Archu – který na začátku 20. století prováděl archeologické výzkumy v jižním Iráku. Mansfield, který svůj výzkum vypublikoval spolu se svým kolegou Normanem Wildbergerem v odborném časopise Historia Mathematica, řekl, že i přesto, že matematikové po desetiletí chápali to, že tabulka ukazuje pythagorovu větu dávno před Pythagorem, nemohli se shodnout nad pravým účelem této tabulky. ‘Její účel byl, až do teď, velkým tajemstvím – proč starověcí písaři prováděli složitý postup vytváření a seřazování čísel na této tabulce? Náš výzkum ukazuje, že Plimpton 322 popisuje tvary pravoúhlých trojúhelníků pomocí nového způsobu trigonometrie založené na poměrech, nikoliv úhlech a kruzích. Je to fascinující matematické dílo, které jasně ukazuje nezpochybnitelného génia.’

Dvouhlavá socha Herma, Athény.

Nejen že tabulka obsahuje nejstarší trigonometrické výpočty na světě, je to také jediná dokonale přesná trigonometrická tabulka, z důvodu zcela odlišného přístupu Babyloňanů k aritmetice a geometrii. To má pro náš svět velký význam. Babylonská matematika mohla vyjít z módy před více než 3 000 lety, ale má své praktické využití v zeměměřičství, počítačové grafice a školství. Jedná se o vzácný příklad toho, co nového nás může starověký svět naučit.‟

Babylonská tabulka Plympton 322.

To vše nutí položit si otázku, jestli tuto informaci Babyloňanům nepředal androgynní Oannes nesoucí tašku. Rovněž to nutí k zamyšlení se nad otázkou, proč Sumerové používali jako základní číslo 60 místoMůže být tato dávná záhada vysvětlena faktem, že ti, kteří přinesli civilizaci měli šest prstů místo pěti, jak bylo zmíněno výše? To nás přivádí k dalšímu zajímavému rysu spojovanému se starodávnými nadpřirozenými bytostmi – šest prstů na rukou a nohou. Citát z Bible ohledně obra Gatha byl předtím spojen se sochami z Ain Ghazal, ale tento příběh pokračuje dál.

Rytina šestiprstého otisku chodidla z ostrova Tarawa. Zdroj: The Footprints of Tarawa, I.G. Turbott, Colonial Administration Service, díl 38, 1949.

Všude na světě se nachází starověké sochy, rytiny a petroglyfy s postavami, které mají šest prstů. Od vzdálených pacifických ostrovů až po četné příklady z USA a dalších zemí po celém světě. I Edgar Cayce vypovídá o vznešené bytosti s šesti prsty nazývané Muzuen, která v roce 9 026 př. n. l. cestovala ze ztraceného pacifického kontinentu Lemurie do pouště Gobi.

Esoterikové věří, že šest prstů byl znak typický pro starověká nadpřirozená androgynní božstva a jejich potomky a že se tento znak později vytratil ve prospěch dnešního pětiprstého homo sapiens. Možná to je jeden z důvodů, proč byl biblický Adam zobrazen na Jan Van Scorelově malbě z roku 1540 se šesti prsty. Cayceho popis Muzuena z proroctví 877-10 uvádí, že byl 1,8 m vysoký, modrooký, s vlasy barvy zlata a na rukách měl šest prstů, což okamžitě vyvolává představu nedávno objevených mumií europoidního vzhledu z Tarimské pánve v Číně, z nichž mnoho mělo rudé nebo blonďaté vlasy, modré oči a výšku kolem 2 metrů.

Utah, petroglyf zachycující šestiprstou postavu. Zdroj: Rock Art Pages

Androgynní božští stvořitelé, podivné bytosti s taškami, neskutečné stavby z kamene, nápadně podobná ikonografie a navíc ještě všechny zdroje, které jsem citoval, od Edgara Cayce přes Rosenkruciáni až po Platóna, popisují stejnou skutečnost. Nemá to cenu se tím zabývat? Jistě že má a nejsem sám. Mnoho badatelů již desítky let kráčí cestou plnou těchto záhad a nyní se zdá, že můžeme tyto myšlenky prozkoumat mnohem podrobněji.

Rytina šestiprstého otisku chodidla z Illinois. Zdroj: Records of Ancient Races in the Mississippi Valley, Wm. McAdams, strana 42, 1887.

Obraz Adama se šesti prsty, Jan Van Scorel, 1540. Detail Adamovy levé ruky.

V tomto alternativním pohledu na historii dostávají smysl všechny zvláštní a mytologické tradice z celého světa, kterými se současné vědecké paradigma vůbec nezabývá a nechává nás v představě, že naši předkové byli pověrčiví, nelogičtí a šílení. K tragédiím jako je požár Alexandrijské knihovny nebo zničení mayských kodexů se přidalo i rozhodnutí moderní vědy vyhodit tisíce let staré důkazy v podobě mýtů, legend, náboženských knih, ústní tradice a literatury tajných společností. Čím více se tím zabývám, tím více chápu starověký svět popsaný Edgarem Caycem a dalšími jako možnou skutečnost. Rozhodně nevěřím, že by teorie o akademické konspiraci byly pravdivé, ale lidská přirozenost a drakonický efekt držení se existujících paradigmat představuje pro všechny nové myšlenky těžkého soupeře. Doufejme, že tato informace zapůsobí na čtenáře stejně hluboce jako na mně a že budete otevřeni uvažovat nad těmito zdánlivě kacířskými interpretacemi naší minulosti.

Raksasa dan dewa enam jari dari Atlantis

Lebih banyak bagian dari seri